DESPRE NOI
Strategie educativă
Noi, la Kidz Distrikt, credem ca potentialul copilului nu poate fi limitat la o singura metoda, de aceea, am construit o strategie educativa.
Viziunea noastra este aceea de a impleti metode complementare de abordare a procesului educational si de sustinere a devenirii copilului.
Experientele si trasaturile din copilarie modeleaza personalitatea si comportamentul adultului de mai tarziu, iar ceea ce suntem si traim ca si copii influenteaza cine devenim ca adulti.
Punem accent pe triada: relatia cu educatorul, apartenenta la comunitate, mediul de invatare, toate acestea purtand intrinsec si nestanjenit, manifestarea fortei creatoare proprie copilului.

Ne găsiți pe
Polonă 9, Corp C2
Primim copii în două grupe:
1,8 - 3 ani și 3 - 6 ani.
Am construit punți între mai multe concepte și metode și aplicăm o strategie educativă în care se regăsesc elemente din:

Pedagogia
Montessori
Metoda educațională care pune accent pe învățarea autonomă, practică și pe respectarea ritmului de dezvoltare al fiecărui copil.
Principalele caracteristici ale metodei dezvoltate de Maria Montessori includ: învățarea prin explorare, încurajarea autonomiei și a responsabilității, educatorul are rol de ghid, mediul e pregătit în funcție de nevoile copiilor.

Analiza tranzacțională cu aplicabilitate pe educațional
Este o metodă de explorare a interacțiunilor umane, o teorie a personalității și comportamentului social, un model de intervenție psihoterapeutică pentru susținerea creșterii personale și a schimbării, precum și un model de prevenție în educație.

Cercul siguranței
classroom
Protocol internațional bazat pe teoria atasamentului

Psihoterapeutul Irvin D. Yalom, inspirându-se din ideile lui Karen Horney, vorbește într-una dintre cărțile sale despre tendința înnăscută a ființei umane către autorealizare.
El ilustrează această idee printr-o metaforă sugestivă: „așa cum ghinda devine stejar”. Procesul educațional și rolul educatorului constau în a sprijini această evoluție, asigurând un mediu favorabil și îndepărtând eventualele obstacole. Ulterior, forța creatoare a copilului își va urma cursul natural.